Τα παιδιά μας δημιουργούν, ευαισθητοποιούνται και ευαισθητοποιούν για την αναγκαιότητα προστασίας του περιβάλλοντος.

Οι ομαδικές τους δημιουργίες φωτοφραφήθηκαν και  εικονογράφησαν  ημερολόγιο της νέας χρονιάς με ένα ουσιαστικό και επίκαιρο μήνυμα.

Για τη δημιουργία του ημερολόγιου συνεργάστηκαν οι μαθητές όλων τάξεων  και των δύο συστεγαζόμενων Σχολείων(2ο & 3ο ΔΣ Παπάγου) . Τα παιδιά ενεργοποίησε, καθοδήγησε και συντόνισε η εκπαιδευτικός των Εικαστικών κα Ιωάννα Κατσάνα.

Για τη σύνθεση του ημερολόγιου προσέφεραν κόπο και χρόνο οι γονείς του Γ2  κος Ιωάννης Στάπας και κος Νικόλαος Καλτσάς. Τους ευχαριστούμε πολύ!

 

Τα έργα όλων των ομάδων και μια μικρή περιγραφή

Ε2

Οι μαθητές του Ε2 αποφάσισαν να κάνουν μια κατασκευή και να αποτυπώσουν τους λόγους που η Γη καταστρέφεται.

«Σπασμένη Γη»

 

Κατασκευή από φελιζόλ και παλιά παιχνίδια, ζωγραφική

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Α1, Α2, Α3

Ένα φυσικό τοπίο μέσα από το βλέμμα των παιδιών, είναι ένα όμορφο δάσος με έντονα πράσινα χρώματα.

Τι γίνεται όμως όταν αυτό το δάσος καίγεται;

«Πριν και μετά στο δάσος…»

 
 

Αντιπαράθεση όμορφου και καμένου δάσους. Ζωγραφική και κολάζ.

Β1, Β2, Β3

Τα παιδιά φαντάστηκαν το φυσικό περιβάλλον του βυθού και σκέφτηκαν πόσο λυπημένα θα είναι τα ψαράκια όταν είναι αναγκασμένα να ζουν σε ένα βρώμικο βυθό γεμάτο σκουπίδια που τα ρίχνουν οι απρόσεκτοι άνθρωποι.

«Πριν και μετά στο βυθό…»

 

Αντιπαράθεση, καθαρού και βρώμικου βυθού. Ζωγραφική και κολάζ

Γ1

Τα παιδιά του Γ1 αποφάσισαν να συνδέσουν το περιβάλλον με την Αρχαία Ελλάδα. Όλοι οι θεοί προσπαθούν ο καθένας με τον τρόπο του να βοηθήσουν στη διατήρηση της ομορφιάς και της καθαριότητας του πλανήτη. Λειτουργούν στο έργο ως «από μηχανής Θεοί» . Τι όμορφα θα ήταν να μπορούσε να γίνει πραγματικότητα; αναρωτηθήκαμε όλοι. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει», αποφασίσαμε ωστόσο… Πρέπει οι ίδιοι να είμαστε υπεύθυνοι και να μάθουμε να προστατεύουμε το περιβάλλον από μόνοι μας…

«Οι από μηχανής θεοί…»

 

 Ζωγραφική με ξυλομπογιές.

Γ2

Οι μαθητές του Γ2 σκέφτηκαν πως η αλλαγή της περιβαλλοντικής μας  συμπεριφοράς πρέπει να ξεκινήσει μέσα από το ίδιο μας το σπίτι…

«Το Οικολογικό μας αποτύπωμα»

 

Κολάζ και ζωγραφική με μαρκαδόρους

Γ3

Οι μαθητές του Γ3 φαντάστηκαν πώς θα ήταν αν τα ζώα έκαναν πορεία διαμαρτυρίας.

Κατασκευή από φιλιζόλ και παλιά παιχνίδια των παιδιών.

«Τα ζώα διαμαρτύρονται»

 

Ζωγραφική με Τέμπερες

Δ1

Τα παιδιά του Δ1 μας θυμίζουν πόσα αγαθά μας προσφέρουν τα δέντρα. Μαζί τους συνειδητοποιούμε πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε τα δάση αφού χωρίς τα «δώρα» τους δεν μπορούμε να ζήσουμε.

Τα «δώρα» των δέντρων

 

Ζωγραφική με ξυλομπογιές 

Δ2

Η πρασινοσκουφίτσα και ο καλός λύκος είναι οι ήρωες της ιστορίας που σκέφτηκαν οι μαθητές του Δ2 . Σε μια ιστορία με μορφή κόμικ τα δέντρα δίνουν άλλη μια ευκαιρία στους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν το μέγεθος της αλαζονείας τους και της κατατσροφής που έχουν προκαλέσει στα δάση.

«Η πρασινοσκουφίτσα και ο καλός λύκος»

 

 Κόμικ με ξυλομπογιές

Δ3

Ζώα υπό εξαφάνιση : Τα παιδιά του Δ3 ζωγραφίζουν ανάσες και ψίθυρους που χάνονται…

«Ανάσες και ψίθυροι που χάνονται…»

 

Ζωγραφική με ξυλομπογιές

 

Ε2

Μελέτη πάνω στο έργο “Earth Day” – «Ημέρα της Γής» του αυστριακού καλλιτέχνη  Hundertwasse. Η ζωή του ανθρώπου πρέπει να βρίσκεται σε αρμονία με τη φύση….

«Ημέρα της Γης»

 

 Μικτή τεχνική, παστέλ, μαρκαδόροι

Ε3

 

Ε3

Οι μαθητές μας παρουσιάζουν την αγάπη τους για το όμορφο προάστιό μας. Ποιος θα ήθελε να ζει σε μια γκρίζα πόλη γεμάτη καυσαέρια και αυτοκίνητα;

«Παπάγος, όμορφη πόλη»

 

Μικτή τεχνική με καλαμάκια, κολάζ και ζωγραφική…. 

ΣΤ1

Οι μαθητές αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το χιούμορ τους δημιουργώντας μία γελοιογραφία χωρίς λόγια:

«Ο απρόσεκτος ψαράς …»

 

 Ζωγραφική με μαρκαδόρους. 

ΣΤ2

Το αινιγματικό χαμόγελο της Τζοκόντα εκφράζει στο έργο των παιδιών με ξεκάθαρο τρόπο τους λόγους για τους οποίους ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας γερνά…

«Η γερασμένη Τζοκόντα»

 

Ζωγραφική με παστέλ και ξυλομπογιές.

ΣΤ3

Η κραυγή του  Edvard Munch ένα από τα πιο διάσημα έργα Τέχνης ενέπνευσε τους μαθητές του ΣΤ3 για να εκφράσουν μια κραυγή απελπισίας αλλά και διαμαρτυρίας για τον τρόπο που ζούμε στις σύγχρονες τσιμεντοπολιτείες.

«Μια κραυγή από τσιμέντο…»

 

Ζωγραφική με μαρκαδόρους.